“Ne olacak canım, reklam için nasılsa” diyenler başta olmak üzere herkese “kişisel veriler” konusunda sürekli uyarı yaptığımızı biliyorsunuz. Bu nedenle …

“Ne olacak canım, reklam için nasılsa” diyenler başta olmak üzere herkese “kişisel veriler” konusunda sürekli uyarı yaptığımızı biliyorsunuz. Bu nedenle iPhone’un iOS 14 ile uygulamaya aldığı “ATT” yani “Uygulama İzleme Şaffaflığı” çalışmasına da baştan itibaren destek veriyoruz. Son 6 aydır, bu konudaki gelişmeleri birkaç yazımızda anlattık[1].

Kullanıcıların kendi isteği ile verdiği ya da vermediği kişisel verilerin üstünde yükselen “Mobil Reklam” sektörünü temelden değiştirecek olan bu gelişmeyi yakından takip ediyoruz [2].

Apple bu ATT ile önemli bir 2 gel...
(yazının devamı için aşağıya tıklayın)


Kaynak: https://t24.com.tr/yazarlar/fusun-sarp-nebil/i-os-14-facebook-ve-medya-satin-almacilarda-panik-yaratti,31838
T24 » Füsun Sarp Nebil "iOS 14, Facebook ve medya satın almacılarda panik yarattı" Köşe Yazısı

T24 - Füsun Sarp Nebil Son Köşe Yazıları