55 yaşında bir bayanım. 5 aydır menopozdayım. Sıkıntılar nedeniyle depresyon ilacına başladım. Şimdi eşimle ilişkide canım yanıyor. Bunun bir nedeni …

55 yaşında bir bayanım. 5 aydır menopozdayım. Sıkıntılar nedeniyle depresyon ilacına başladım. Şimdi eşimle ilişkide canım yanıyor. Bunun bir nedeni var mı?
ASLINDA menopoz öncesi dönemde bu tip sıkıntılar görülebilir. Çünkü östrojen miktarı azaldığında huzursuzluk ve cinsel organ kuruması gibi şikayetler ortaya çıkabilir. Ayrıca depresyon tedavisinde kullanılan ilaçlar da aynı tip şikayetlere neden olabilir.
Kadın hastalıkları uzmanına görün. Depresyon tedavisini yeniden düzenlesinler.
Ayağını sıcak tut, başını serin. Gönlünü ferah tut.

YALNIZLIK ZOR

62 yaşındayı


Kaynak: https://www.takvim.com.tr/yazarlar/nafiz_karagozoglu/2019/09/12/askta-sabir-sart
Takvim » Dr. Nafiz Karagözoğlu "Aşkta sabır şart" Köşe Yazısı

Takvim - Dr. Nafiz Karagözoğlu Son Köşe Yazıları